پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۹۶۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۵۲۸۳ مورد

سه شنبه ٢٢ خرداد ١٣٩٧ ساعت ١٢:٥٣ ب.ظ   ( بازدید : 775 نفر )

معاون اجتماعي دانشگاه افزايش سواد سلامت همگاني را ابزاري براي ارتقاي سلامت عنوان کرد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، دكتر"محسن شهرياري" امروز در ويدئو كنفرانس خود با شبكه هاي بهداشت و درمان شهرستان هاي استان ، نقطه نظرات حوزه معاونت اجتماعي در زمينه « اجتماعي شدن سلامت» در استان را بيان نمود و با توجه به برگزاري موفق مجمع سلامت استان و توضيح ساختار تشكيل مجامع سلامت ،خواستار برگزاري سريع تر كانون هاي سلامت محله ، مجامع سلامت محلات و مجمع سلامت شهرستان در تمام شهرستان ها شد.

اين مسئول، راه شنيدن صداي مردم را كانون های سلامت و مجامع سلامت محلات و شهرستان ها دانست و تصريح كرد: همه ما در اجتماعي شدن سلامت نقش مهمي داريم.

وی افزايش سواد سلامت همگاني را يكي از ابزارهاي مهم ارتقاي سلامت عنوان کرد و به اين منظور انتقال گروه آموزش و ارتقاي سلامت به حوزه معاونت اجتماعي براساس دستورالعمل جديد را ضروري دانست.

وي اظهار اميدواري كرد :با توجه به اين انتقال، مسئوليت نيروهاي صف آشنا به كار براي ارتباط با مردم و اجرا و برگزاري مجامع سلامت محله و راه اندازي كانون هاي سلامت در اختيار مديران شبكه قرار مي گيرد.

بر پایه این گزارش پيگيري تشكيل خيريه هاي بيمارستاني در شهرستان ها و نظارت بر سازمان هاي مردم نهاد حوزه سلامت نيز از موضوعات و محورهايي بود كه در ويدئو كنفرانس معاون اجتماعي دانشگاه و مديران شبكه سراسر استان مورد بحث قرار گرفت.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.